.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترخیص همه ۱۹ دانش آموز مسموم شده
۱۹ دانش آموز ساروی که بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن مسموم شده بودند از بیمارستان مرخص شدند.

 

   

 

شمال نیوز : ۱۹ دانش آموز مدرسه شبانه‌روزی  امام حسین(ع) منطقه وناجم بخش چهاردانگه ساری که بامداد امروز یک شنبه بر اثر استنشاق گاز مونو اکسیدکربن مسموم و به سه بیمارستان ساری منتقل شده بودند با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شدند.

این دانش آموزان پسر که بین ۱۳ تا ۱۵ ساله بودند برای اطمینان از سلامت در بیمارستان‌های بوعلی، امام خمینی (ره) و فاطمه الزهرا (س) ساری پذیرش شدند و بر اساس گزارش‌ها همه این دانش آموزان پس از کنترل وضعیت اکسیژن و اطمینان از سلامت کامل، از بیمارستان مرخص شدند.

۹ دانش آموز در بیمارستان بوعلی، هفت دانش آموز در بیمارستان امام خمینی (ره) و سه دانش آموز نیز در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) بستری بودند که همگی اکنون به سلامت مرخص شدند.

 

مشکل در شوفاژخانه خوابگاه علت نشت گاز   خلیلی مدیر آموزش و پرورش بخش چهاردانگه ساری نیز گفت: مشکل فنی بامداد امروز در شوفاژخانه خوابگاه دبیرستان شبانه روزی المهدی روستای وناجم پیش آمده و نشستی گاز در سالن خوابگاه باعث مسمومیت این دانش آموزان با گاز شده بود.

او افزود: هیچ دانش آموزی اکنون در بیمارستان بستری نیست و همه دانش آموزان در  این دبیرستان شبانه روزی در حال آموزش هستند.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.